Sık
Sorulan Sorular.
Hizmetlerimiz ile ilgili Sıkça Sorulan Sorular ve yanıtlara buradan ulaşabilirsiniz.
Fullnet'e nasıl abone olabilirim?
0850 532 48 00 no’lu hattımızı arayarak abone olmak için ilk adımı atabilirsiniz. Dilerseniz hemen paketler menüsüne tıklayarak size uygun paketi seçip, bir satış temsilcimiz ile WhatsApp aracılığı ile iletişime geçebilirsiniz. Ardından sizin hiç bir işlem yapmanız gerekmiyor. Ekibimiz kurulum için adresinize gelecek ve sözleşmeleri imzalattıktan sonra modem kurulumunuzu gerçekleştirecek ve internetinizi kullanmaya başlayabileceksiniz. Fullnet’e abone olmak işte bu kadar kolay!
Sabit telefona ihtiyacım var mı?
İster ADSL-VDSL ister FİBER altyapıya sahip olun, Fullnet’te internet kullanmak için telefon hattına ihtiyacınız yoktur. Fullnet interneti telefonsuz özgürce kullanabilirsiniz. Hizmet almakta olduğunuz aktif bir sabit hattınız bulunması durumunda aynı hat üzerinden internet hizmeti verilecektir.
Hat dondurma hizmeti nedir ve kimler faydalanabilir?
Geçici olarak internet erişimine ihtiyaç duymayan abonelerimizin, faydalanacağı bir hizmettir. Askerlik, Yaz tatili / Okulların kapanması Nakil / Taşınma gibi nedenlerden dolayı hattınızı 1 seferde 3 ay süre ile dondurabilirsiniz. 3 ay sonunda hattınız otomatik olarak aktif hale gelecektir. Aboneliğiniz için en fazla 2 defa, toplam 90 gün hat dondurma hakkınız vardır.
Yeni bir modeme ihtiyacım olacak mı?
Halihazırda kullanmakta olduğunuz modem uyumlu ise ayrıca yeni bir modem almanıza gerek yoktur. Modeminiz yoksa bulunduğunuz bölgedeki altyapıya göre alacağınız hizmetle uyumlu ADSL veya VDSL modem temin etmeniz gerekmektedir. Fiber tarifelerimizde ise ekiplerimiz kurulum esnasında 300 TL değerindeki fiber uyumlu modemi sizlere aboneliğiniz süresince kullanmanız için tutanak ile teslim etmektedir. Aboneliğinizi herhangi bir nedenle sonlandırmanız durumunda modeminizi eksiksiz ve çalışır durumda fullnet’e iade etmeniz gerekmektedir.
Otomatik Ödeme Talimatı vermek için ne yapmalıyım?
Faturalarınızın otomatik olarak ödenmesini istiyorsanız, zirraat bankasından Fullnet'i seçip otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.
Faturamı nasıl ödeyebilirim?
Sizlere bunun en iyi video ile anlatabileceğimizi düşünerek, sizlere uygulamalı bir şekilde kısa bir intro hazırladık.
Hizmetimi farklı bir adrese nakil etmek istiyorum. Ne yapmalıyım?
[13:04, 10.09.2022] Web Dijital: 0850 532 48 00 numaralı müşteri hizmetlerini arayarak yeni adresinizi söylemeniz durumunda, yeni adresinizin alt yapısı kontrol edilir. Yeni adresinizin alt yapısı sahip olduğunuz paketinizin özelliklerini destekliyorsa nakil işleminiz müşteri hizmetlerimiz tarafından işleme alınır.
Bölgede sağlanan hizmet mevcut internet paketinizden farklı ise altyapıya uygun paketle nakil işlemlerinizi başlatabilirsiniz. Nakil işlemlerinin doğru ve zamanında yapılabilmesi için talebinizi iletmeden önce açık adresinizi net olarak bilmeniz gerekmektedir.
Nakil ücretli bir işlem midir?
Evet, nakil işleminin 30 TL ücreti bulunmaktadır. Bu ücret nakil işlemi tamamlandıktan sonra kesilen ilk faturaya yansıtılır.
Aradığınız Cevabı Bulamadınız mı?
şikayet ya da memnuniyetinizi bize iletebilirsiniz.
Join our team to
create the best digital
solutions.
We’re a team of creatives who are excited about unique ideas and help fin-tech companies to create amazing identity by crafting top-notch UI/UX.